Авторинок України повернувся до показників 2002 р.

За попередніми даними асоціації «Укравтопром», в минулому році на території країни було реалізовано близько 97 тисяч автомобілів. Такий показник є найгіршим за останні 12 років і, на думку експертів, в 2015 році не варто очікувати кардинального поліпшення ситуації на авторинку.

20150105

У «Укравтопромі» відзначили, що в 2014 році була позначена тенденція до витіснення продукції вітчизняних автоскладальних заводів з первинного ринку автомобілів імпортними машинами, в тому числі уживаними. Найбільш сильно це проявилося в сегменті комерційних машин, де беушний імпорт збільшив ринкову частку з 54% у січні до 92% у листопаді минулого року. Підсумковий результат року — на рівні 7 тис. Одиниць нових вантажівок.

У той же час наймасовіший сегмент авторинку — ринок легкових автомобілів, закінчив останній місяць 2014 з показником 7.5 тисяч авто, а річні продажі легковиків склали близько 97 тис. Одиниць. Це найгірший показник з 2002 року (роком раніше в Україні було реалізовано 213,3 тисячі нових легкових авто).

Продажі автобусів також пішли в мінус. Так, порівняно з 2013 роком, коли було продано 3179 нових автобусів, в 2014-му кількість реалізованих нових автобусів скоротилися майже в два рази.

Коментуючи перспективи авторинку на 2015 рік, в Асоціації підкреслили, що нова фіскальна політика держави і нові хвилі мобілізації при збереженні високого ступеня загрози відновлення активних бойових дій в Східних регіонах навряд чи поліпшать споживчі настрої. Тому антирекорди продажів цілком можуть продовжитися і в новому році.

Однак на думку голови асоціації автоімпортерів і дилерів Олега Назаренка, продажі легкових авто в році можуть незначно перевершити показники 2014-го. «Якщо нам вдасться відстояти» статус кво «в налогооблажении автоіпорта і не допустити підняття податків, то можемо спрогнозувати, що 2015 рік буде більш вдалим для автобізнесу і автопродажі досягнуть 120-130 тисяч авто», — зазначив він.